مقام مسئول اداره کل محیط‌زیست اصفهان:

عامل انتشار بوی نامطبوع در شرق اصفهان دستگیر شد

اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان اعلام کرد: کامیون تخلیه‌کننده غیرقانونی پسماندهای صنعتی و عامل انتشار بوی نامطبوع در اراضی شهر “سِجزی”، توقیف و راننده آن به مرجع قضایی معرفی شد. به گزارش اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان؛ خشایار ناظری با اعلام این خبر اظهار داشت: کامیون حمل پسماندهایی که موجب انتشار […]

اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان اعلام کرد: کامیون تخلیه‌کننده غیرقانونی پسماندهای صنعتی و عامل انتشار بوی نامطبوع در اراضی شهر “سِجزی”، توقیف و راننده آن به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان؛ خشایار ناظری با اعلام این خبر اظهار داشت: کامیون حمل پسماندهایی که موجب انتشار بوی نامطبوع شده بود، با انجام پیگیری‌های لازم، شناسایی و توقیف و پرونده راننده این خودرو به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

وی افزود: بدنبال انجام پایش‌های محیط زیستی، یک واحد تولیدی وازلین و پارافین مستقر در شهرک صنعتی سِجزی که اقدام به تخلیه غیراصولی و غیرمجاز پسماندهای حاوی خاک‌های رنگ‌بَر و لِجن اسیدی در اراضی شهر سجزی می‌کرد، شناسایی و اخطار زیست محیطی به آن ابلاغ شد.

نماینده اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در شهر کوهپایه تصریح کرد: این اخطار بدلیل انتشار بوی نامطبوع توسط واحد مذکور و اعلام ضرورت نقل و انتقال و خروج پسماند از طریق سامانه جامع محیط زیست ابلاغ شد.

ناظری خاطرنشان کرد: با پیگیری و رصد فعالیت‌های این واحد و پس از هماهنگی با دادستان و با همراهی نیروی انتظامی شهرستان کوهپایه، خودروی حامل پسماند به محض خروج از این واحد تولیدی، توقیف و سایر اقدام‌های لازم برای برخورد قانونی انجام شد.