سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران:

بودجه شهرداری‌های مازندران ۱۰ هزار میلیارد تومان است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران بودجه شهرداری های استان در سال جاری را ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران بودجه شهرداری های استان در سال جاری را ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد توکلی روز سه‌شنبه در نشست با شهرداران مازندران و جلسه تصویب سازمان مدیریت پسماند استان مازندران در ساری شهرداری‌ها را تشکل مردمی دانست و از مجموعه مدیریت شهری خواستار توجه نیروهای بدنه شهرداری به این اصل شد و افزود: افرادی که در حوزه شهری مدیریت می‌کنند باید برنامه مدون داشته باشند و شهرداران مراقب باشند تا مورد آسیب واقع نشوند و به هیچ دلیلی درگیر محاکم و دستگاه‌های نظارتی نگردند.

توکلی با بیان اینکه در اغتشاشات پارسال مشاهده شده که دشمنان با در اختیار گرفتن افکار برخی از نوجوانان در بستر مجازی به دنبال براندازی بودند، تصریح کرد: مدیران بدانند که در این بخش‌ها باید برنامه داشته باشند چرا که توجه به زیرساخت‌های شهری برای جوانان و نوجوانان و آموزش صحیح در بستر مجازی و همچنین ایده پردازی شهرداری‌ها برای این بخش، موجب خنثی شدن توطئه دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی بودجه شهرداری‌های مازندران ۱۰۰ هزار میلیارد ریال است اما برآوردها نشان می‌دهد که به حدود ۱۲۰.هزار میلیارد ریال نیز خواهد رسید، خاطرنشان کرد: در بخش روستاها نیز پیش‌بینی ۳۰ هزار میلیارد ریال درآمد دارند که از این مقدار حداقل حدود ۸۰ هزار میلیارد ریال کار عمرانی در استان باید انجام شود اما با وجود اقدامات خوب زیرساختی، طرح شاخصی تاکنون نداشتیم و بیشتر تمرکز بر روی طرح‌های کوچک بوده است و نیاز است تا بر روی طرح عمرانی شاخص تمرکز و اجرایی شود.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران بحث زباله را با وجود پرداخت بالای اعتبار به شهرداری‌ها، هنوز حل نشده دانست و گفت: پسماند مازندران نیازمند مدیریت متخصص است که سازمان این تکلیف را به دوش خواهد کشید.