استاندار مازندران اعلام کرد:

استفاده از اعتبارات مولدسازی برای تقویت زیرساخت جاده‌ای

استاندار مازندران گفت: سعی داریم بخشی از اعتبارات با استفاده از مولدسازی در استان و بودجه ملی بتوانیم ترمیم جاده‌ها را انجام دهیم.

استاندار مازندران گفت: سعی داریم بخشی از اعتبارات با استفاده از مولدسازی در استان و بودجه ملی بتوانیم ترمیم جاده‌ها را انجام دهیم.

سیدمحمود حسینی‌پور در حاشیه بازدید هوایی از محورهای مواصلاتی استان در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت تعریض و ترمیم محور مواصلاتی هراز و دیگر جاده‌های شریانی مازندران، اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده مسیر ترافیکی مناسبی از سوی فراجا طراحی شد تا در این جاده ارتباطی شاهد ترافیک روان باشیم.

وی افزود: بازدید هوایی از جاده هراز تا محدوده نزدیک به امامزاده هاشم داشتیم که اقدامات و عملیات انجام شده قابل قبول است هرچند امیدواریم با آرامش کامل مسافران و مردم مسیر سفر را انتخاب کنند تا در فرصت باقیمانده تعطیلات نوروزی در سال جدید مسافران و گردشگران با اطمینان خاطر مازندران را ترک کنند و به مقاصد خود برسند.

استاندار مازندران در مورد بازدید هوایی از جاده هراز، تصریح کرد: در فضای جاده‌ای مازندران مشکلاتی داریم که در برخی حوزه‌ها به دلیل عدم اتمام پروژه‌ها کمبودهایی احساس می‌شود.

حسینی‌پور یادآور شد: در محور هراز نیز یکی از پروژه‌های مهم و اثرگذار ساخت و ایجاد سد هراز است که نیازمند بودجه مستقل خواهد بود تا سریع‌تر بتوانیم این محدوده را آماده کنیم.

وی گفت: در طول مسیر ارتباطی هراز، جاده‌های کندوان، فیروزکوه و سوادکوه بیش از ۹۰ درصد جاده ترمیم شده و کمتر از ۱۰ درصد باقی مانده است.

استاندار مازندران بیان کرد: سعی داریم بخشی از اعتبارات با استفاده از مولدسازی در استان و بخشی دیگر نیز از طریق بودجه ملی بتوانیم باقیمانده ترمیم جاده‌ها را انجام دهیم که مردم با خیال آسوده و راحت در مسیرهای مواصلاتی تردد داشته باشند.