روزی که برای کاشانی ها دلپذیر نبود

چرا امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شرکت نکردند؟

مسعودی علوی/ فعال رسانه

چرا امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شرکت نکردند؟

چرا نماینده ویژه ریاست مجلس و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در مراسم تودیع و معارفه شرکت نکردند ؟

هاشمی طاهری آرانی و سرکار خانم عفت پدرام فر باید به قوانین وخواسته های مردم توحه می کردند

پیشنهاد می کنم امروز ” 04 / 02 / 1403 ” را در تقویم به عنوان روزگلایه مردم کاشان ثبت کنیم.

وقتی انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد ، برخی از مسئولان کاشان و در راس آن هاشمی طاهری و سرکار خانم عفت پدرام فر که همه حیثیت و اعتبار و مسئولیت شان را مدیون مردم همین خطه شهید پرور یعنی کاشان هستند به مردم توجه نکردند و با جدا کردن راهشان از مردم موجب خلق گلایه ویا کمک درایجاد آن شده اند  وبا این شیوه لطمه به اعتبار و آبروی کاشان زدند.

هرچه داد زدیم و فریاد زدیم و گفتیم ایها الناس امثال هاشمی طاهری آرانی و سرکار خانم عفت پدرام فر نه تنها دلشان برای کاشان نسوخته است و تنها دنبال منافع خودشان هستند ، باور نکردید.

هرچه داد زدیم و فریاد زدیم و گفتیم ایهاالناس به دنبال امثال هاشمی طاهری آرانی و عفت پدرام فرها نیفتید که نتیجه آن چیزی مطلوب نخواهد بود باور نکردید..

امروز در حالی که مناطق مختلف کاشان با بلای طبیعی سیل دست و پنجه نرم می کند استاندار و هیئت همراهش وارد کاشان شدند تا یکی از دوستانش را به عنوان فرماندار کاشان معارفه کند. مردم کاشان در آتش خشم سیل و سیلاب دست و پا می زدند در حالی که استاندار  در کاشان در حال جابه جایی فرماندار بود.

این نخستین بار نیست که استاندار این گونه با مردم کاشان رفتار می کند.

امروز روز گلایه کاشان است. امروز روزی است که به کاشان توجه نشده  است. تاکنون تا این حد  به کاشان  بی توجهی نشده بود.

جای تعجب وشگفتی است که فرماندار شهر لنجان را با حفظ سمت ، فرماندار بزرگ شهر کاشان کردند.؟؟ عکس این قضیه معمول است که مثلا فرماندار کاشان با حفظ سمت ، مسئولیت یک شهر کوچکی مانند لنجان یا خور و بیابانک را بر عهده بگیرد اما این اقدام استاندار تنها معنایی که می دهد این است که بر حجم گلایه مردم کاشان افزوده است.

در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید حجه الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه معزز و نماینده محترم ولی فقیه در کاشان شرکت نکردند.

همچنین نماینده ویژه ریاست محترم مجلس و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان هم در مراسم تودیع معارفه موصوف شرکت نکردند.

این ها چیزی است که افرادی مانند هاشمی طاهری ها و سرکار خانم عفت پدرام فرها برای مردم کاشان درست کردند که باید به افکار عمومی پاسخگو باشند.

کجایی دکتر ساداتی نژاد  تا وقتی که بودی این اتفاقات در حق مردم کاشان رقم نمی خورد.