با حکم دادستان مرکز استان انجام شد؛

مدیرکل عزل‌شده منابع طبیعی مازندران در اختیار ضابطان قضایی

مدیرکل عزل شده اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - ساری با حکم دادستان مرکز استان در اختیار ضابطان قضایی قرار گرفت.

مدیرکل عزل شده اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – ساری با حکم دادستان مرکز استان در اختیار ضابطان قضایی قرار گرفت.

مدیرکل عزل شده اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – ساری با حکم دادستان مرکز استان در اختیار ضابطان قضایی قرار گرفت.

برابر گزارشات واصله علیرغم گمانه‌زنی‌های برخی از صفحات غیر رسمی مجازی شبکه‌های اجتماعی، اخباری در خصوص نوع اتهام این فرد به رسانه‌ها نرسیده است.

اما سلامت نیوز نوشت: گفته می شود این بازداشت به دلیل همراهی با درخواست های خارج از چهارچوب قانونی برخی افراد، سازمان ها، شرکت ها و هلدینگ های بانفوذ که منجر به تضییع حقوق بیت المال می شدند صورت گرفته است.

علوی در مدت مدیریت خود بر منابع طبیعی مازندران، تخلف های فراوانی با رویکرد “واگذاری منابع ملی” و دادن انواع موافقت های شفاهی و چراغ سبزهای غیرقانونی به متخلفان، زمین خواران و جنگل خواران و افراد صاحب نفوذ و سرمایه داران رانت خوار را در کارنامه خود ثبت کرد که قطع درختان و نهال های جنگل الیمالات نور با نام اجرای طرح گردشگری، تلاش برای محقق شدن زمین‌خواری فرح آباد ساری و جا دادن عرصه فوق در قالب اراضی مسنحدثه ساحلی با بهانه اجرای طرح گردشگری؛ نابودی درختان و تخریب خاک هیرکانی در “پارک جنگلی بزچفت” تنها نمونه هایی کوچک از تخلف های فوق هستند.

این تخلف ها از سوی رسانه ها و کنشگران و نهادهای مدنی محیط زیست و منابع طبیعی پیگیری و اطلاع رسانی شد

گفتنی است، روز گذشته در همین ارتباط طی حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، موسی مقیمی‌مهر به‌عنوان سرپرست اداره‌کل منابع مازندران – ساری منصوب شد.

همچنین محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در سفر هفته پیش هیأت دولت از برکناری ۱۰ مدیرکل در استان خبر داده بود که از همان ابتدا در گمانه زنی ها اسم علوی دیده می شد.