مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران تاکید کرد:

حفاظت از حریم سازمان شاخصه مهم روابط‌ عمومی‌ها

به مناسبت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات، گردهمایی و تقدیر از کارشناسان و رابطین روابط عمومی حفاظت محیط زیست شهرستان‌های مازندران در شهرستان عباس‌آباد برگزار شد. به گزارش آوای خزر، دکتر عطااله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار کرد: دنیا ارزش ارتباطات و و روابط […]

به مناسبت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات، گردهمایی و تقدیر از کارشناسان و رابطین روابط عمومی حفاظت محیط زیست شهرستان‌های مازندران در شهرستان عباس‌آباد برگزار شد.

به گزارش آوای خزر، دکتر عطااله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار کرد: دنیا ارزش ارتباطات و و روابط عمومی را به عنوان “هنر هشتم” دانسته و به صورت تخصصی دنبال می‌کند، در محیط زیست نیز نیازمند این حوزه تخصصی هستیم و بخشی از تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌های استراتژیک سازمانی برگرفته از استخراج مسائل روز از سوی روابط عمومی است.

او با بیان اینکه هر خبری که از حوزه روابط عمومی منتشر می‌شود، در افکار عمومی تأثیرگذار است، افزود: آنچه باید مورد توجه قرار داد این است که مبنای تمامی خبرها امیدآفرینی، نشاط و انگیزه برای تلاش بیشتر در جامعه باشد.

کاویان با اشاره به اهمیت تمرکز روی اخبار و حوادث و مدیریت افکار، از روابط عمومی‌های محیط زیست استان خواست که  پل ارتباطی بین ادارات با مردم باشند، فضای مجازی را رصد و پایش کنند تا بتوانند پاسخگو باشند و در کوتاهترین زمان واکنش مناسب نشان بدهند.

او با بیان اینکه اخبار مرتبط با بخش تولید و سرمایه‌گذاری از حساسیت بالایی برخوردار است، از روابط عمومی‌ها خواست تا با اطلاعات کامل نسبت به درج اخبار در این حوزه اقدام کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست با اشاره به توصیه‌های رهبری در امور ارتباطات و روابط عمومی‌ها مبنی بر “رفتار صادقانه و دور از زبان فریب” و “پرهیز از افراط و تفریط در اطلاع‌رسانی” بیان کرد: اخبار تمامی شهرستان‌ها را رصد می‌کنم؛ نباید بیشتر از آنچه عملکرد داشتیم را نشان بدهیم و نباید اتفاقات کوچک یا بزرگ را در خارج از حد و اندازه خود منتشر کنیم.

او در پایان سخنان خود، اعلام کرد: “حفاظت از حریم سازمان” مهمترین شاخصه روابط عمومی‌هاست و باید اولویت نخست آنها باشد؛ در همه مجموعه‌ها مشکلاتی وجود دارد اما حفظ حرمت و حریم سازمان، با کارکنان آن به ویژه روابط عمومی‌هاست که در نوک پیکان ارتباطات سازمانی قرار دارند.