برتری شرکت آبفا مازندران در هفتمین کنفرانس ملی GIS صنعت آب و برق

شرکت آبفا مازندران در هفتمین کنفرانس ملی GIS صنعت آب و برق به عنوان شرکت برتر انتخاب و لوح تقدیری به مدیر عامل شرکت اهداء شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ هفتمین کنفرانس ملی GIS ویژه صنعت آب و برق با حضور شرکتهای فعال این حوزه مدت دو روز در تهران […]

شرکت آبفا مازندران در هفتمین کنفرانس ملی GIS صنعت آب و برق به عنوان شرکت برتر انتخاب و لوح تقدیری به مدیر عامل شرکت اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ هفتمین کنفرانس ملی GIS ویژه صنعت آب و برق با حضور شرکتهای فعال این حوزه مدت دو روز در تهران برگزار شد و در پایان شرکتهای برتر در استقرار سیستم اطلاعات مکانی GIS انتخاب شدند، در همین راستا شرکت آب و فاضلاب مازندران به عنوان شرکت برتر برگزیده و مهندس برارزاده مدیر عامل این شرکت از سوی مریم کارگر نجفی معاون سرمایه انسانی ،تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارت نیرو با اهدای لوح تقدیری مورد قدردانی قرار گرفت.

در این لوح تقدیر آمده است: با عنایت بر اینکه بر اساس ارزیابی های انجام شده آن شرکت در سال گذشته در خصوص استقرار سیستم اطلاعات مکانی(GIS) جزء شرکتهای برتر انتخاب شده است لذا ضمن تقدیر و تشکر از جنابعالی و تمامی همکاران ذیربط ، توفیق روز افزونتان را در خدمت به هموطنان عزیز از خداوند متعال خواستارم.